Pro TV, Orange, Nurofen, Zara şi Dove se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2011.
Obiectivul studiului, ajuns în 2011 la a unsprezecea ediţie, este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.
Trusted Brands 2011 s-a desfăşurat concomitent în 16 ţări europene, printre care şi România, respondenţii având la dispoziţie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 ţări şi un număr de maximum 18 categorii locale. Participanţii la sondaj nu au primit variante de răspuns, ci au fost rugaţi să nominalizeze ei inşişi mărcile în care au încredere şi să le evalueze apoi în funcţie de "Calitate", " Valoare excelentă", "Imagine puternică" şi "Înţelegerea nevoilor clienţilor".
La categoriile locale desemnate de respondenţii din România, brandurile în care consumatorii au cea mai mare încredere sunt: Pro TV (staţii TV), Vel Pitar (produse de panificaţie), Danone (produse lactate), Cris-Tim (produse din carne), Untdelemn de la Bunica (ulei de gătit), Fuchs (condimente), Borsec (ape minerale), Pedigree (hrană pentru animale), Medlife (clinici private), Jacobs (cafea), Colgate (pastă de dinţi), Zara (retailer de îmbrăcăminte), Domo (retailer electrocasnice), Dove (săpun), Nivea (deodorant), Kaufland (centre comerciale), Adevărul (cotidiene) şi Europa FM (staţii radio).
La categoriile europene, brandurile în care românii au cea mai mare încredere sunt:Dacia (automobile), Philips (electrocasnice), Dell (computere personale), Nokia (telefoane mobile), Orange (operatori de telefonie mobilă), Sony (camere foto), Paralela 45 (agenţii de turism), BCR (bănci), Visa (carduri de credit), Asirom (companii de asigurări), RCS & RDS (furnizori de servicii de internet), Petrom (benzinării), Eurovita (vitamine) Nurofen (remedii împotriva răce