Avănd "rădăcinile" bine infipte in predecesorii Patrol şi Terrano, Pathfinder este un SUV de succes, cu potenţial excelent pe zonă de teren accidentat.DRIVE-TEST - Succes adevărat off-road
Avănd "rădăcinile" bine infipte in predecesorii Patrol şi Terrano, Pathfinder este un SUV de succes, cu potenţial excelent pe zonă de teren accidentat.
Â
A impresionat de la prima privire. Solid şi puternic, acestea au fost primele senzaţii pe care le-am avut incă dinaintea testării propriu-zise. Cănd ii dai ocol, Nissan Pathfinder pur şi simplu te izbeşte prin forţa pe care o degajă, accentuată mai ales de spatele masiv, realizat dintr-o bucată. Dar măsura valorii reale şi-o dă doar in regim de mers.
Â
INTELIGENT. Varianta testată a fost un 2,5 dCi LE Plus AT. De la urcarea la volan, impresionează plăcut cheia inteligentă, prin care motorul poate fi aprins fără a folosi cardul din buzunar. In locul obişnuitului butuc se găseşte un rotor special, care poate fi manevrat imediat ce pedala de frănă este apăsată. De asemenea, posesorul de Pathfinder poate incuia şi descuia uşile prin simpla apăsare a unui buton aflat pe mănerul portierei, moment in care maşina recunoaşte cardul din portofelul proprietarului.
PROBĂ. Incă din oraş am constatat că maşina se conduce cu uşurinţă. Dacă dimensiunile sale vă pun pe gănduri, fiţi pe pace. Pathfinder s-a dovedit mai sprinten şi mult mai manevrabil decăt alţi rivali din gamă. Odată scăpată de balamucul din oraş, maşina s-a lansat uşor pe autostradă, unde cei 171 de cai-putere şi cuplul de 403 Nm şi-au făcut simţite prezenţele. Pentru segmentul său, Pathfinder se descurcă excelent in regimul unor deplasări mai lungi, putănd rula la viteze decente. Transmisia automată a funcţionat excelent, in timp ce consumul indicat de computerul de bord s-a ridicat la 10,8 litri/100 km.
dragos