Un centru de presă modern, cu un spaţiu de primire a jurnaliştilor, proaspăt şi contemporan, după modelele centrelor de presă amenajate în cadrul marilor evenimente internaţionale, un salon destinat invitaţilor VIP, personalizat cu o selecţie de obiecte-concept ale designerilor români de produs, şi două spaţii pline de personalitate, destinate interviurilor televizate cu marii artişti ai lumii prezenţi la Bucureşti în luna septembrie – acestea sunt câteva dintre surprizele pregătite cu sprijinul UniCredit Ţiriac Bank pentru ediţia din 2013 a Festivalului Internaţional George Enescu.
Spaţiile, conceptualizate şi realizate de BUCHAREST DESIGN CENTER, sunt poziţionate la etajul 1 al Sălii Palatului din Bucureşti şi se vor regăsi pe traseul oficial al festivalului, funcţionale până la data de 28 septembrie 2013.
“În acest an, în premieră pentru un eveniment românesc, amenajarea centrului de presă al Festivalului Internaţional George Enescu a fost conceptualizată de designerii români de produs [prin BUCHAREST DESIGN CENTER], sprijiniţi de UniCredit Ţiriac Bank.
Prin această componentă inedită, parte a campaniei “Bucureştiul Creativ” din cadrul Festivalului, încercăm să atragem şi mai mult atenţia asupra faptului că Bucureştiul este o capitală europeană vie iar Festivalul este unul contemporan, care reuşeşte să creeze spectacol şi dincolo de sala de concert, declară Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului Internaţional George Enescu.
Pornind de la conceptul vizual al festivalului şi de la sloganul „Magia Există”, designerii români au realizat un concept de amenajare inedit, care continuă magia muzicală, creată în sălile de concerte, în spaţii de utilitate imediată. Este pentru prima dată în România când un centru de presă al unui eveniment internaţional poartă semnătura unor designeri.
”UniCredit Ţiriac Bank este partener principa