Piaţa auto din Romånia se va îmbogăţi în a doua jumătate a acestui an cu o mulţime de autoturisme noi, iar segmentul SUV pare a fi ţinta predilectă. În prima parte a anului, dealerii de maşini autohtoni au primit în showroomuri peste 20 de modele noi. Fie că a fost vorba de maşini mai ieftine, precum Dacia Sandero şi Logan Faza 3, fie de mai pretenţioasele Audi A4, Renault Laguna şi BMW X6, clienţii au avut de unde alege, indiferent de segment. După o vară ceva mai lin
Piaţa auto din Romånia se va îmbogăţi în a doua jumătate a acestui an cu o mulţime de autoturisme noi, iar segmentul SUV pare a fi ţinta predilectă.
În prima parte a anului, dealerii de maşini autohtoni au primit în showroomuri peste 20 de modele noi. Fie că a fost vorba de maşini mai ieftine, precum Dacia Sandero şi Logan Faza 3, fie de mai pretenţioasele Audi A4, Renault Laguna şi BMW X6, clienţii au avut de unde alege, indiferent de segment. După o vară ceva mai liniştită în privinţa lansărilor, apropierea toamnei pare să readucă efervescenţa pe o piaţă aflată în stagnare. Majoritatea importatorilor se pregătesc de o nouă ofensivă şi sunt gata să îşi garnisească magazinele de prezentare cu noutăţi care mai de care mai interesante, de la micuţul Opel Agila, la face-lift-ul Peugeot 407 sau noul Renault Symbol şi încheind cu Lancia Delta, Audi Q5 şi Hyundai Veracruz.
AutoItalia mizează pe Alfa şi Lancia
Reprezentantul industriei auto italiene în Romånia, importatorul AutoItalia, are în plan lansarea a două maşini aspiraţionale. Este vorba despre Lancia Delta şi Alfa Romeo MiTo (foto). Dacă primul model are fixată ca perioadă de intrare pe piaţă începutul lunii noiembrie, pentru noua Alfa, clienţii vor fi nevoiţi să aştepte, în cel mai bun caz, pånă în decembrie, dacă nu chiar pånă în ianuarie 2009. În ţările vest-europene, unde a fost deja lansat, modelul Lancia Delta are pre