Grupul francez Decathlon intenţionează să deschidă o filială la Braşov, urmând să investească 2,5 milioane de euro într-o fabrică de produse sportive, dar şi într-o bază de distribuţie, ne-a declarat, ieri, primarul municipiului Braşov, George Scripcaru. Potrivit sursei citate, filiala va fi inaugurată în luna februarie a anului viitor, iar compania va crea aproape 200 de locuri de muncă.
Grupul Decathlon şi-a pornit activitatea în 1976 în Lille, Franţa, devenind unul dintre lanţurile de magazine sportive de real succes, ceea ce i-a permis ca în 1986 să se extindă pe piaţa Germaniei, în 1992 pe cea spaniolă, iar în 1999 pe piaţa britanică. În acelaşi an a preluat lanţul de magazine New England MVP Sports din Statele Unite, schimbându-i marca în Decathlon USA. În 2006, compania a luat decizia de a se retrage de pe piaţa americană.
Grupul este prezent acum în 25 de ţări, din Brazilia până în România, unde deţine un magazin în Bucureşti.
Din 1996, Decathlon îşi creează propriile mărci folosind o tehnologie de vârf. Cele 14 mărci Passion cuprind tot ceea ce este mai bun în tehnică şi inovaţie, fiind supuse unor serii de teste, şi exigenţelor tuturor utilizatorilor şi partenerilor sportivi profesionişti.
George Scripcaru a arătat că francezii au fost atraşi pentru a investi la Braşov de facilităţile puse la dispoziţia oamenilor de afaceri de către Consiliul Local Braşov. Grupul francez Decathlon intenţionează să deschidă o filială la Braşov, urmând să investească 2,5 milioane de euro într-o fabrică de produse sportive, dar şi într-o bază de distribuţie, ne-a declarat, ieri, primarul municipiului Braşov, George Scripcaru. Potrivit sursei citate, filiala va fi inaugurată în luna februarie a anului viitor, iar compania va crea aproape 200 de locuri de muncă.
Grupul Decathlon şi-a pornit activitatea în 1976 în Lille, Franţa, devenind unul din