Faleze largi, parcări supraetajate dar şi insule de agreement pe Marea Neagră. Asta ar putrea găsi în curând turiştii care vor ajunge în Mamaia, informează digi24.ro.
Această schimbare la faţă a staţiunii este prevăzută în controversatul Plan Urbanistic Zonal, care va fi supus aprobării aprobat vineri, în şedinţa extraordinară a Consiliului Local Constanţa. Lucrările de infrastructură sunt programate să înceapă la toamnă.
Primarul Radu Mazăre s-a plâns premierului că planurile de dezvoltare a staţiunii Mamaia au fost blocate la Ministerul Culturii şi chiar a precizat că un renumit arhitect, angajat al ministerului, i-ar fi cerut şpagă 60.000 de euro pentru a primi aviz.
La scurt timp după aceste declaraţii, respectivul angajat a fost demis, iar proiectul a primit undă verde. Astfel, primăria va demara la toamnă investiţii cu fonduri europene de circa 25 de milioane de euro, la care se adaugă investiţii private de aproape 30 de milioane de euro.
Faleze largi, parcări supraetajate dar şi insule de agreement pe Marea Neagră. Asta ar putrea găsi în curând turiştii care vor ajunge în Mamaia, informează digi24.ro.
Această schimbare la faţă a staţiunii este prevăzută în controversatul Plan Urbanistic Zonal, care va fi supus aprobării aprobat vineri, în şedinţa extraordinară a Consiliului Local Constanţa. Lucrările de infrastructură sunt programate să înceapă la toamnă.
Primarul Radu Mazăre s-a plâns premierului că planurile de dezvoltare a staţiunii Mamaia au fost blocate la Ministerul Culturii şi chiar a precizat că un renumit arhitect, angajat al ministerului, i-ar fi cerut şpagă 60.000 de euro pentru a primi aviz.
La scurt timp după aceste declaraţii, respectivul angajat a fost demis, iar proiectul a primit undă verde. Astfel, primăria va demara la toamnă investiţii cu fonduri europene de circa 25 de milioane de euro, la care