Pentru o maşină de lux cu un preţ de 40.000 de euro, infractoriiscădeau preţul, conform surselor, chiar şi până la cinci sau şasemii de euro. Aşa au reuşit să atragă atenţia fotbaliştilor,adevăraţi colecţionari în acest domeniu.
Andrei Mărgăritescu şi Cristi Munteanu nu par să fie singurele numedin fotbalul românesc implicate în afacerea maşinilor furate. "Veţiavea surprize mari, sunt mai mulţi băgaţi aici", a dezvăluit osursă din fotbal. Aceasta a explicat şi modul în care hoţii demaşini de lux reuşeau să plaseze automobilele şi ce garanţii leofereau aceştia cumpărătorilor. Practic, cheia tranzacţiei erareprezentată de rapiditatea cu care hoţii reuşeau să vândă maşinilefurate: "Din acest motiv, preţul era unul infim faţă de valoareareală a autovehiculului. Îi erau schimbate numerele deînmatriculare şi seria motorului în prima fază. Seria îi eraînlocuită cu una deja existentă pe o altă maşină de acelaşi tip dinRomânia şi totul era în regulă", a continuat sursa. Astfel, încazul unui control de rutină, Poliţia nu putea să depisteze dacămaşina era sau nu furată. Singurele probleme apăreau dacă posesorulîncerca să iasă cu maşina din ţară, acest lucru fiind aproapeimposibil, de vreme ce hoţii îşi avertizau din start clienţiivizavi de riscurile la care se supun. Ţinând cont de acest aspect,este de la sine înţeles că fotbaliştii ştiau de problemele pe carele au autoturismele achiziţionate, însă preferau totuşi să cumpere,fiind atraşi de faptul că puteau să ia pe bani puţini maşini careluau ochii.
Povestealimuzinei
Conform unor surse judiciare, Audi-ul A8 a fost cumpărat în leasingde primul proprietar, dar care, aflându-se în imposibilitatea de amai plăti ratele, i-a înscenat furtul. A vândut maşina apoi unuiinterlop bucureştean, care a dat-o şi el mai departe unei altepersoane. Acesta din urmă i-a vândut-o lui Cristi Munteanu, caredupă o peri