Campania pe care Guvernul Britanic se gandeste sa o lanseze pentru a-i determina pe romani si bulgari sa nu emigreze in Marea Britanie in 2014, dupa eliminarea restrictiilor pe piata muncii, este un fel de a zice “stay the f*@% away” intr-un mod politicos-britanic, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Silviu Nedelschi, group creative director in cadrul agentiei de publicitate Publicis.
Guvernul britanic planuieste sa lanseze o campanie negativa in Romania si Bulgaria prin care sa evidentieze dezavantajele vietii britanicilor pentru a-i determina pe cetatenii celor doua tari sa nu plece in Marea Britanie din 2014, dupa ce vor fi anulare restrictiile de munca impuse romanilor si bulgarilor.
“Este un fel de a zice “stay the f*@% away” intr-un mod politicos-britanic. Nu pot spune ca nu admir ironia cu care se pozitioneaza nationalistii englezi, dar pe de alta parte, cred ca e singura forma politic corecta de a transmite un mesaj profund rasial. De influentat, nu-i va influenta decat pe oamenii de buna credinta, care nu se vor mai simti tocmai bineveniti pe insula si nici linistiti sa spuna ca sunt romani... mai ales intr-un pub ornat cu Union Jack si mandrie nationalista in fiecare pint de bere”, explica Nedelschi. Citeste si:Dumitrescu, Publicis: Pentru 2013 am bugetat afaceri in crestere cu 5%Grupul Publicis Bucuresti are un nou director financiarPublicis, afaceri de 13,7 mil. euro anul trecut
"Va rugam nu veniti in Marea Britanie. Ploua, joburile sunt putine si prost platite", ar fi mesajul campaniei, a scris la inceputul saptamanii The Guardian in editia online. Acest plan figureaza intre alte optiuni, ca inasprirea accesului imigrantilor din Uniunea Europeana (UE) la servicii publice sau "deportarea" celor care nu gasesc un loc de munca intr-un termen de trei luni, potrivit publicatiei, conform Mediafax.
Parlamentarii conservatori au exer