Cele 550 de firme prezente la targul de mobila de la Romexpo au vandut intreaga marfa expusa chiar din primele doua zile, spre comparatie de editiile trecute cand vanzarile erau sporadice. Una dintre "cauze" ar putea fi si colectiile prezentate, care pentru cei mai multi au fost in totalitate noi.
La inceputul acestei luni, producatorii traditionali de mobila de pe piata locala s-au strans la Romexpo pentru a-si prezenta noile colectii si pentru a vedea care sunt tendintele in materie de mobilier si decoratiuni din acest sezon.
"Targul este mai indraznet si cu foarte multe produse noi, cu multa inovatie. Spre deosebire de anii trecuti, mi se pare ca vizitatorii de acum sunt oameni care si cumpara. La editiile precedente, veneau, vedeau si fie producatorii nu aveau produsul, fie ca nu puteau sa-l cumpere. Acum in primele zile am si vandut toate produsele din targ. Niciodata nu s-a intamplat acest lucru", spune Ioan Marginean, directorul economic al producatorului de mobila Silvarom. Cei mai multi dintre jucatorii prezenti la Romexpo sunt inca de la prima editie aici, iar in aceasta a doua jumatate a anului participa aproape in fiecare luna la cate un targ international.
Luxul s-a vandut in primele doua ore
"Circa 90% din produsele cu care am venit sunt noi, urmand ca apoi sa le prezentam la targurile de la Sankt Petersburg sau Moscova. In primele doua ore dupa deschiderea targului am vandut cea mai de lux mobila pe care o aveam", a spus Maria Butnaru, director de vanzari in cadrul Mobex Targu Mures.
Spre exemplu, au fost vandute bucatarii care incep de la 138.000 de lei sau sufragerii de la 113.000 de lei placate cu foite de aur si argint. "Am venit cu finisaje relativ noi, opace, antichizate, innobilate cu foita de aur si argint si cu mult aport de munca manuala", adauga Butnaru.
Mobex opereaza in prezent o