In Romania nu se poate vorbi inca de o piata a mobile marketing-ului, intrucat 90% din campanii sunt de SMS, lipsind complexitatea si diversitatea. Abia in 2-3 ani, cel mai devreme, piata se va maturiza si agentiile de publicitate vor intelege, la fel cum au facut cu online-ul, eficienta acestui mediu, considera Bogdan Apostol, veteran al industriei si proaspat numit in functia de general manager al Voxline, in primul interviu dupa numirea sa in functia de conducere a companiei.
Apostol a preluat conducerea companiei de marketing mobil la 1 septembrie, dupa ce Dan Virtopeanu a parasit compania. Apostol lucreaza in cadrul firmei din 2003 si a detinut pana recent functia de business development manager.
Vezi care sunt prioritatile sale, ce viziune are asupra pietei si cunoaste-l de asemenea dintr-un scurt clip Wall-Street.ro.
Wall-Street.ro: Care sunt trei dintre prioritatile tale, odata cu numirea in functia de general manager la Voxline?
Bogdan Apostol: In primul rand trebuie sa ma acomodez. Pana acum am interactionat doar tangential cu partea financiara si administrativa. In al doilea rand, o sa mai angajam 1-2 oameni pe partea comerciala. In prezent suntem 14. Si, evident, in al treilea rand, trebuie sa dezvoltam partea de marketing mobil.
W-S.ro: Practic, cum ai de gand sa realizezi acest lucru? Pregatesti vreo lansare in viitorul apropiat?
BA: Da, vom lansa in curand un serviciu (MT Billing) care va perminte plati recurente, pentru alerte, abonamente, etc. Serviciul exista deja la operatori, noi il inchiriem si il oferim ulterior altor companii. In Romania este ceva nou, in afara tarii este deja obisnuit.
W-S.ro: Care este principalul generator de venituri al companiei?
BA: Cel mai mult castigam din platile prin SMS. Un alt segment important si cu crestere sunt campaniile de mobile marketing. Se folosesc, de exem