După ce a lucrat şi în industria petrolieră şi în construcţii, Nuţi, aşa cum o ştie toată lumea, s-a întors la prima sa iubire: teatrul PROFIL
Născută. 16 iulie 1966, Tauţ
Studii. Liceul Industrial nr.11
Experienţă. profesională: Lucrează în teatru din 1993
Familie. Căsătorită, un copil
A făcut teatru de amatori încă din 1980 sub îndrumarea regretatei Doamne Emi, actriţa Emilia Dima Jurcă, până la începutul anilor 90. „Am venit în teatru de la 16 ani şi inima mea a fost întotdeauna aici. Când am absolvit liceul nu era niciun post disponibil în instituţie, aşa că m-am angajat în industria petrolieră, conform specializării din liceu”, a povestit Nuţi.
Reîntoarcerea la prima iubire
În anul 1993, când a apărut prima oportunitate de a se angaja la teatru, a profitat de şansă şi a devenit garderobieră la Teatrul de Stat Arad, aşa cum se numea atunci.
„Mai apoi am lucrat ca şi sufleur, tot la Teatrul din Arad. Mi-a plăcut şi această ocupaţie, dar mă nemulţumea faptul că era un post static, ori eu sunt o fire foarte activă”, mărturiseşte actualul regizor tehnic. Întrebată ce anume face un regizor tehnic, Elena Ivaşcu declară că ştie exact ce are de făcut, dar e mai greu de povestit şi rezumat. „Practic sunt omul care preia spectacolul de la regizorul artistic şi răspund de el din punct de vedere al montării decorului, al luminilor, a tuturor elementelor tehnice implicate”, a rezumat Elena Ivaşcu activitatea sa.
Cea mai mare provocare
Recunoaşte că în meseria sa e foarte importantă colaborarea cu regizorul artistic şi spune că în fapt este puntea de legătură între acesta şi scenograf, costumieri, luminişti, maşinişti. „După stabilirea lucrurilor, eu mă ocup de bunul lor mers, de respectarea termenelor de execuţie, de asamblare. Trebuie să fi foarte bine organizat. Şi