Un somer din Statele Unite, caruia banca ii confiscase casa, fortandu-l sa traiasca in hoteluri in baza punctelor de fidelitate acumulate de-a lungul anilor, a fost numit director executiv al unei companii ce se ocupa de publicitate pe Internet, scrie ABCNews. Din cauza crizei, Jim Kennedy a fost concediat din functia de director de dezvoltare al unei firme, iar la mijlocul lunii ianuarie a acestui an, banca i-a confiscat locuinta.
Kennedy, care are 46 de ani si locuieste in California, castiga 120.000 de dolari inainte de criza, fiind angajat al unei companii de software.
Lucrurile s-au schimbat radical pentru el in momentul declansarii crizei economice. Americanul a fost disponibilizat, fiind nevoit sa traiasca cu 450 de dolari pe saptamana. Din acesti bani, el trebuia sa plateasca chiria la masina cu care mergea la interviurile pentru slujba, factura la telefonul mobil, asigurarea la masina si mancarea.
Apoi, la 17 ianuarie 2010, Kennedy a fost dat afara din casa, dupa ce nu si-a mai putut plati ipoteca. Somer, fara locuinta si fara prea multi bani, barbatul a decis sa foloseasca cele peste un milion de puncte de fidelitate stranse de-a lungul anilor la companii aeriene si hoteluri, intre care: 85.000 la Starwood Preferred Guest, 400.000 cu Hilton Honors, 100.000 la Delta Sky Miles, 120.000 la American AAdvantage, 200.000 United Mileage Plus si 125.000 American Express Membership Rewards.
De peste patru luni, el a locuit in mai multe hoteluri, cautand mereu cea mai buna oferta si interesandu-se care dintre ele ofera micul dejun gratis: un Holiday Inn Express, un Hampton Inn sau un Motel 6.
Dupa un timp, Kennedy a aflat care sunt hotelurile ce ofera conexiune gratuita la Internet, pentru a-si putea trimite CV-ul, unde sunt camerele care au cuptor cu microunde si frigider, ce moteluri au HD TV si cate c