Trelleborg Automotive a vandut anul trecut componente auto de 20 mil. euro catre Dacia-Renault, Audi, Ford, Volvo si Nissan. Cu toate acestea, cifra de afaceri a fost sub estimarile initiale, in conditiile in care vanzarile de automobile la nivel international au scazut dramatic.
La începutul anului trecut, conducerea companiei din Dej estima pentru 2008 o cifra de afaceri de 25 mil. euro si vanzari totale de 30 mil. euro pana la finele anului 2009, însa din cauza crizei financiare din domeniul componentelor auto, reprezentantii firmei nu au putut preciza în momentul de fata la ce nivel se vor ridica afacerile Trelleborg Automotive în acest an. Trelleborg Automotive a inaugurat în 2007 punctul de productie din parcul industrial Arc Parc din Dej.
„Cifra de afaceri realizata anul trecut de compania noastra a fost sustinuta de cresterea capacitatii de productie a Trelleborg Automotive, precum si a numarului de comenzi din partea clientilor nostri, companiile Dacia-Renault, Audi, Ford, Volvo si Nissan’’, a declarat pentru ZF Transilvania Hans Joerg Greif, director general Trelleborg Automotive.
Potrivit reprezentantilor companiei din Dej, spre finele anului trecut au scazut comenzile venite din partea Dacia, principalul client al companiei Trelleborg Automotive, dar si cele din partea partenerilor externi de afaceri Audi, Nissan, Volvo si Ford.
Numarul salariatilor companiei clujene la finele anului trecut era de 205 persoane, conducerea companiei neefectuand disponibilizari pana în momentul de fata. Anul trecut, conducerea Trelleborg anunta ca intentioneaza sa creasca gradual numarul salariatilor atat în 2009, cat si în anii urmatori, în functie de evolutia pietei.
Suedezii au investit in punctul de productie din Dej peste 10 milioane de euro, aici realizandu-se motoare si sisteme de montare sasiuri, care asigura, in prin