Meciul dintre Fenerbahce şi Vaslui, din turul trei preliminar Champions League, transmis de ProTV, a fost urmărit de milioane de români. Potrivit cifrelor de audienţă transmise de postul de televiziune din Pache, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 22.16, aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul dintre Feberbachce şi Vaslui, iar vârful de audienţă pe publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a fost atins la 23.17, atunci când ProTv înregistra 11,1 puncte de rating şi 33,2% cotă de piaţă.
Audienţa medie obtinută de ProTv pe publicul commercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani pe întreaga durată a meciului (21.45-23.38) a fost de 8,0 puncte de rating şi 21,0 puncte de rating. De partea cealaltă, Antena 1, principalul competitor, s-a situat pe locul al treilea cu 2,8 puncte de rating şi 7,3% cotă de piaţă.
Pe întreg publicul din mediul urban, audienţa medie înregistrată de ProTv pe durata meciului a fost de 8,0 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă, Antena 1 s-a situat tot pe locul al treilea cu 2,5 puncte de rating şi 6,0% cotă de piaţă.
Meciul retur dintre Vaslui şi Fenerbahce se va juca miercuri, 8 august. Acesta va fi transmis, în direct, de Pro Tv de la ora 21:00.
Meciul dintre Fenerbahce şi Vaslui, din turul trei preliminar Champions League, transmis de ProTV, a fost urmărit de milioane de români. Potrivit cifrelor de audienţă transmise de postul de televiziune din Pache, în minutul de maximă audienţă, înregistrat la 22.16, aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul dintre Feberbachce şi Vaslui, iar vârful de audienţă pe publicul din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a fost atins la 23.17, atunci când ProTv înregistra 11,1 puncte de rating şi 33,2% cotă de piaţă.
Audienţa medie obtinută de ProTv pe publicul commercial din mediul