Se pare că e o idee bună să-ţi faci fanii să aştepte. Cel puţin asta au verificat irlandezii de la U2, cu cel de-al 12-lea album de studio al lor, lansat la 5 ani distanţă de precedentul. No Line On the Horizon a intrat direct pe locul 1 în topurile din Irlanda, Germania, Finlanda, Cehia, Belgia, Franţa, Ungaria, Islanda, Italia, Austria, Olanda, Polonia, Marea Britanie, Japonia, Australia şi Statele Unite. Materialul s-a vândut deja în peste trei milioane de exemplare şi a obţinut Discul de Platină în 20 de ţări.
Grupul a anunţat că va începe turneul european, care se va deschide cu show-ul susţinut la Barcelona, pe 30 iunie. “360” este primul turneu de stadion, de la Vertigo din 2005 - 2006, şi va cuprinde 14 oraşe din Europa, printre care Milano, Gotteborg, Amsterdam, Paris, Nisa, Dublin, Berlin, Londra, Sheffield si Glasgow, înainte de a încheia cu un show la Millenium Stadium in Cardiff, pe 22 august.
Turneul european va fi urmat de unul în America de Nord, care va debuta cu concertul din Chicago, pe 12 septembrie 2009. Willie Williams, directorul artistic al celor de la U2, a colaborat din nou cu arhitectul Mark Fisher (cu care a lucrat la Zoo TV, PopMart, Elevation şi Vertigo), pentru a crea un design 360 inovator, care permite publicului să priveasca direct spre scenă.
“U2 sunt cei mai buni atunci când sunt înconjuraţi de public, iar acest show reprezintă un pas enorm înainte. Am muncit foarte mult ca să ne asigurăm că fanii U2 îşi pot achiziţiona bilete la preţuri foarte bune, chiar şi pentru locurile de top”, a declarat managerul U2, Paul McGuinness. Rockerii vor avea ca invitaţi în deschiderea concertelor lor artişti de renume precum Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol şi Black Eyed Peas, urmând ca alte trupe să fie confirmate ulterior. Detalii complete legate de datele turneului şi informaţii despre vânzarea biletelor, precum şi modelul