• Desi doresc sa devina profesori, mare parte dintre candidatii la examenul de titularizare au obtinut note de 2 sau 3 • Un exemplu in acest sens sunt notele de la disciplinele Chimie, Fizica sau Matematica, unde peste 60 la suta dintre concurenti nu au reusit sa obtina nici macar nota 5 • Aceasta situatie ii ingrijoreaza pe reprezentantii Inspectoratului Scolar • Liliana Romaniuc, inspectorul-general, va demara o analiza a tuturor cauzelor care au determinat aceasta scadere, urmand a se compara situatia din ultimii cinci ani de la toate testarile, ce tin de recrutarea tinerilor care doresc sa ocupe un post in invatamant
Rezultatele din ce in ce mai slabe, obtinute de candidatii la examenul de titularizare, ii ingrijoreaza pe reprezentantii Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ). Astfel, Liliana Romaniuc, inspectorul-general, va demara o analiza a tuturor cauzelor care au determinat aceasta scadere, urmand a se compara situatia din ultimii cinci ani de la toate testarile, ce tin de recrutarea tinerilor care doresc sa ocupe un post in invatamant. De asemenea, se vor verifica si cele de la definitivat sau de obtinere a gradelor didactice. "Este o tema foarte vasta, problema titularizarii in invatamantul preuniversitar iesean, alaturi de cea a calitatii si pregatirii tinerilor care isi doresc sa devina profesori... In perioada imediat urmatoare, vom face o analiza serioasa a rezultatelor obtinute de cei care au concurat pentru un post la catedra, in ultimii cinci ani, pentru a vedea daca si de ce au scazut rezultatele acestora. Este necesara o regandire atat a procesului de formare pedagogica si didactica a profesorilor, deoarece am constatat ca, la disciplinele exacte, precum Chimie, Fizica sau Matematica, rezultatele sunt foarte slabe. Aici, aproximativ 60 la suta din candidatii de anul acesta nu au reusit sa obtina nici macar nota 5, lucru care ne