Festivalul ADOR, destinat creatiei in publicitatea romaneasca, atrage anul acesta mai putini participanti cu mai putine lucrari decat in 2009. Agentia Thinkdigital vinde publicitate pentru reteaua LinkedIn. Iar studiul recent "Publicitatea Outdoor Convinge" va fi discutat in cadrul unei conferinte, in data de 22 septembrie.
Editia 2010 a festivalului ADOR, destinat creatiei in publicitatea romaneasca, atrage mai putini participanti decat anul trecut si un numar mai mic de lucrari inscrise. Potrivit unui comunicat de presa al organizatorilor, la aceasta editie s-au inscris 26 de agentii cu 157 de lucrari - fata de 36 de agentii si 221 de lucrari la ADOR 2009. Insa unul dintre absentii notabili de la editia precedenta, Leo Burnett&Target, figureaza printre cei care au inscris lucrari in 2010. Acestia sunt: Academia Catavencu, AMPRO Design, Brandaffair Advertising, Brandstalk Advertising, Brightness Creative Solutions, DDB Bucharest, DRAFTFCB Bucharest, GAV, Graffiti BBDO Bucharest, Grey Bucharest, iLeo, Interactions, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Mercury360, Next Advertising, OMD, Propaganda Consult, Proximity Bucharest, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi Romania, Scala JWT, Tempo Advertising, The Kitchen, The Practice, Vitrina Advertising. Comunicatul il citeaza pe Andrei Bortun-Gavrila, presedintele Millenium (organizatorul evenimentului), potrivit caruia "faptul ca numarul lucrarilor inscrise a scazut fata de anul trecut are si aspecte pozitive. In primul rand ne arata noua ca am fost consecventi si ca ne-am respectat promisiunea pe care am facut-o anul trecut si anume de a ridica standardele festivalului (...) Un alt aspect pozitiv este ca, datorita crizei care a afectat bugetele agentiilor dedicate participarii la festivaluri, la ADOR 2010 vom vedea best practices, adica acele lucrari care chiar merita sa ajunga intr-un competitie creativa". Jurizar