Compania de servicii medicale private MedLife a înregistrat în trimestrul trei al anului o cifră de afaceri în valoare de 15,5 milioane de euro, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
De la începutul anului și până în luna septembrie inclusiv, veniturile companiei au totalizat aproximativ 53 milioane de euro, în creștere cu 16% față de perioada similară a anului 2012.
Potrivit reprezentaților companiei, rezultatele înregistrate în această perioadă sunt în linie cu veniturile bugetate. "Cea mai dinamică sferă de business rămâne în continuare rețeaua de laboratoare care, în trimestrul trei, a înregistrat o creștere a veniturilor de 33% față de aceeași perioadă a anului trecut, numărul total de analize procesate fiind de peste 876 mii. La nivelul rețelelor de hyperclinici și spitale ritmul de creștere a rămas constant, volumul de pacienți plătitori înregistrând în ultimele 3 luni o creștere de 15%, pâna la 560.000 de persoane", se mai arată în comunicat.
În primele 9 luni MedLife și-a crescut portofoliul de clienți corporate cu 52.200 abonați, dintre care 19.900 în trimestrul trei.
"În 2012, conform cifrelor publicate de Ministerul de Finanțe, ne-am mărit substanțial ecartul față de competitori și ne-am crescut cota de piață la 15%, acest procent urmând să crescă și mai mult anul viitor odată cu extinderea lanțului de hyperclinici în cele mai mari orașe din țară. Odată ce ne-am relaxat în ceea ce privește poziția de lider, prin prisma rezultatelor financiare și nu numai, vom pune mai puțin presiune pe dezvoltare și ne vom concentra pe creșterea profitabilității. În acest an, vom avea un profit operațional de 10 milioane euro și sperăm să îl creștem la 15 milioane euro în următorii doi ani" a declarat Mihai Marcu, președinte CA MedLife.
La nivelul anului acesta reprezentanți