A doua generaţie a SAC-ului X6, X4 -coupe-ul lui X3 şi X2 - derivat al viitoarei generaţii X1 bazat pe o nouă platformă cu tracţiune faţă, vor fi tot atâtea segmente proprii reinventate de concernul din Munchen.
La un an după X5, noul X6 va face parte din vastul program de SUV-uri sportive bavareze. Asemenea fratelui de platformă din care derivă, în premieră acesta va primi o a doua versiune cu tehnologie Active Hybrid la care partea termică va fi un minuscul propulsor în patru cilindri şi o capacitate de 2.000 cc.
Stilistic, schimbarea părţii frontale va fi de fineţe, astfel viitorul BMW X6 va împrumuta stilul noului X5. Noua imagine de marcă presupune faruri ce vor ajunge direct până la radiator, astfel că nu va mai exista niciun element de legătură între acestea. Revizuirile se mai referă inclusiv la nişte portiere posterioare ceva mai ample ce vor favoriza un acces mai facil în spate, dar şi un acoperiş mai puţin plonjat tradus printr-o libertate de mişcare la nivelul capetelor îmbunătăţită. De asemenea, vizibilitatea în spate va fi revizuită prin proiectarea unei lunete ceva mai generoase. Linia „umerilor” va fi mai accentuată, iar capota, mai bombată.
Oglinzile exterioare vor avea un „look” mai rafinat, sculptate după o aerodinamică îmbunătăţită şi vor încastra semnalizatoare cu LED.
Cockpit-ul viitorului Sport Activity Coupe X6 va fi preluat de la cea de-a treia generaţie X5, deci va fi mai orientat spre şofer ca până acum, pentru un plus de sportivitate răsfrântă şi la interior.
Ceasurile virtuale de bord cu tehnologia Black Panel vor afişa în interiorul inelelor incomplete şi cromate un display generos. Afişajul tridimensional al acestora comută automat iluminarea din albastru (modul Eco Pro) în portocaliu aprins (modul Sport), corespunzător stilului de conducere mai economic ori mai hotărât al şoferului selectat prin sistemul Drivi