Evolutia vanzarilor Ruukki din ultimul trimestru financiar in Europa Centrala si de Est s-a dublat dubla fata de media inregistrata de companie pe plan global, Romania fiind tara care livreaza cele mai multe produse pentru pietele din aceasta regiune.
Furnizorul de solutii metalice Ruukki, cu activitati si pe piata din Romania, a raportat o crestere de 10% a vanzarilor globale in ultimul trimestru al acestui an comparativ cu rezultatele din perioada iulie-septembrie din anul precedent. Europa Centrala si de Est a fost zona care a contribuit cel mai mult la acest avans, vanzarile din aceasta zona avansand cu 19,5% in perioada mentionata.
Compania finalandeza Ruukki, unul dintre principalii jucatori activi in Romania pe piata de acoperisuri, panouri termoizolante, hale metalice si oteluri speciale, a anuntat vanzari totale de 674 de milioane de euro in ultimul trimestru financiar al anului, respectiv perioada iulie-septembrie 2011, in crestere cu aproape 60 de milioane de euro fata de perioada similara a anului precedent. Mai mult de 15% din aceste venituri au fost realizate ca urmare a activitatii de pe pietele din Europa Centrala si de Est.
„Cele mai bune vanzari nete au fost inregistrate in ultimele luni pe pietele din Europa Centrala si de Est, cresterile din aceasta zona venind in special in zona diviziei de constructii. Pe aceasta divizie am inregistrat si o imbunatatire a profitului operational, precum si cresteri ale volumului comenzilor pentru produse de tipul invelitorilor destinate sectorului rezidential, situatie inregistrata pe aproape fiecare piata din regiune”, a declarat Sakari Tamminen, presedinte si CEO Ruukki.
Pe divizia de constructii compania a inregistrat venituri de 216 milioane de euro in ultimul trimestru financiar, cu 21% mai mult decat in perioada similara a anului precedent. Pentru primele noua luni ale anului, incas