Mai bine de jumătate dintre românii utilizatori de internet sunt îndrăgostiţi, iar trei sferturi dintre ei se îndrăgostesc de persoane care au o situaţie financiară similară cu a lor sau mai proastă, afirmă un studiu online realizat de GfK România, dat joi publicităţii şi preluat de Agerpres.
Dragostea este fulgerătoare pentru internauţi, dat fiind că mai mult de o treime dintre ei s-au îndrăgostit la prima vedere, bărbaţii fiind mai iubăreţi. Aceştia au tendinţa de a se îndrăgosti mai des la prima vedere decât femeile.
Peste 50 la sută dintre repondenţi au spus că sunt îndrăgostiţi şi în prezent, iar persoana iubită poate fi întâlnită la serviciu, la şcoală sau printre prieteni sau cel puţin aşa afirmă că au făcut 60 la sută dintre cei chestionaţi de GfK România.
Pe de altă parte, 19 la sută dintre internauţi susţin că s-au întâlnit din întâmplare, cei mai mulţi dintre aceştia în cluburi sau la petreceri. Pentru tinerii cu vârste între 18-24 de ani, internetul reprezintă o modalitate de a cunoaşte dragostea, în vreme ce pentru internauţii cu vârste peste 35 de ani, recomandarea prietenilor sau a rudelor este o opţiune mai bună.
Utilizatorii de internet se îndrăgostesc din motive diverse, iar 33 la sută pun pe primul plan legătura emoţională creată, pentru 19 la sută este importantă personalitatea persoanei iubite, atenţia sau grija pe care i-o acordă (15 la sută). Mai surprinzător este că numai 9 la sută dintre respondenţi declară că este important aspectul fizic al persoanei de care se îndrăgostesc şi majoritatea dintre aceştia sunt bărbaţi.
Inteligenţa şi simţul umorului îi fac pe jumătate dintre utilizatorii de internet să se îndrăgostească, urmate de bunătatea sufletească şi sinceritate. A fi la modă este apreciat de tinerii cu vârste între 15 şi 17 ani, în timp ce pentru nivelul celorlalte segmente de vârstă sunt mai importante ser