Kuga a fost lansat anul trecut special pentru a „umple" acest gol. Solutia adoptata nu a fost una „originala", dar si-a atins scopul: s-a preluat o platforma tehnica de la C-Max si un sistem de tractiune integrala de la Volvo.
Daca la exterior masina are un design original, care in acelasi timp respecta ideologia „kinetic design", la interior Kuga aminteste de C-Max. Dar micile detalii fac diferenta. Spre exemplu, modelul testat, cu echiparea Titanium, dispunea de sistem „keyless-go". Astfel, in locul celebrului butuc cu cheie, avem un buton „Ford Power" deasupra consolei centrale. Scaunele ofera un confort bun chiar si atunci cand se conduce o perioada mai lunga de timp. In plus, pozitia mai inalta la volan ofera o vizibilitate mult mai buna decat in cazul autoturismelor „normale".
Tot la capitolul „vizibilitate" amintim de parbrizul incalzit. Acest sistem permite o dezaburire mult mai rapida a parbrizului, fara ca omul de la volan sa porneasca la maximum ventilatia. Desigur, sistemul poate fi utilizat si pentru dezghetarea acestuia, fara a mai fi necesara „inverventia" cu racleta. In plus, pentru o atmosfera premium, modelul testat dispunea de tapiterie din piele alaturi de plafon panoramic din sticla.
Ceea ceea ce a surprins cel mai mult de-a lungul testului a fost consumul. Spre exemplu, traseul Bucuresti - Cluj-Napoca si retur, adica putin peste 1.000 km, a fost parcurs cu un rezervor si 20 de litri, adica un total de 80 de litri - ceea ce determina un consum mediu de aproximativ 8 litri/100 km. Valoare optima in conditiile in care pe parcursul drumului se parcurge un numar aproape nesfarsit de sate in care limita de viteza este de 50 km/h desigur „supravegheata" atent atat de camerele cu radar fix, cat si de radare mobile.
Kuga a fost lansat anul trecut special pentru a „umple" acest gol. Solutia adoptata nu a fost una „origina