Proprietarii faimosului centru de shopping parizian investesc 150 milioane de euro în renovarea locaţiei de pe Boulevard Haussmann Proprietarii grupului Printemps vor ca în câţiva ani
Proprietarii faimosului centru de shopping parizian investesc 150 milioane de euro în renovarea locaţiei de pe Boulevard Haussmann
Proprietarii grupului Printemps vor ca în câţiva ani magazinul parizian să rivalizeze cu Harrods şi Selfridges din Londra, Neiman Marcus din New York sau Isetan din Tokyo.
Proiectul, care va transforma magazinul Printemps într-unul dintre cele mai luxoase din lume, va dura patru ani, iar investiţiile se vor ridica la cel puţin 150 milioane de euro.
Faţada vechii clădiri, mozaicurile, sculpturile şi ornamentele din metal, care decorează magazinul în stil art deco sunt acum recondiţionate cu multă trudă, scrie "Financial Times". Dar aceasta nu este singura schimbare care se va produce. Printemps se va reorienta spre clienţii foarte bogaţi şi mai ales spre turiştii care frecventează Boulevard Haussmann, unde se află şi renumitele Galerii Lafayete.
În cursul săptămânii, 60.000 de oameni vizitează Printemps, iar sâmbăta, numărul acestora creşte la 100.000. Din totalul vânzărilor de 550 milioane de dolari realizate anul trecut, 20% au fost cele către turişti. Cei mai buni clienţi străini au fost ruşii, japonezii şi chinezii. Aceste trei ţări şi-au adjudecat 36% din vânzările internaţionale ale magazinului în 2007.
Un "templu al modei"
Prin urmare, Printemps are acum portar, 10 asistenţi personali pentru shopping şi un autoturism de lux Maybach pentru a-i conduce pe cei mai importanţi clienţi ai săi, dar şi cumpărăturile lor, la hotel.
Magazinele care au spaţii comerciale închiriate îşi redecorează şi ele boutiqurile.
Deşi mai există câteva branduri accesibile ca preţ printre cele de high-fashion, precum