În urma unor teste internaţionale, în cadrul cărora au fost analizate 773 de autoturisme, un autovehicol produs sub marca Dacia a ieşit că ar frâna cel mai bine. În schimb, mărcile germane domină clasamentul general Sursa: www.dacia.ro
Evaluările au fost realizate în laboratoare acreditate din reţeaua independentă de industrie din cadrul reţelei International Consumer Research&Testing (I.C.R.T). InfoCons - singura revistă de teste comparative din Romania, a pus la dispoziţia publicului rezultatele acestor teste.
“Datele sunt oferite spre informare de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România în cadrul Campaniei “o9atitudine!”, ANPCPPS Romania fiind membra ICRT”, ne-a explicat Alexandra Machitescu, responsabil relaţii publice al organizaţiei.
Au fost testate 773 de autoturisme
Criteriile de evaluare care au stat la baza rezultatelor au fost: confort total, confort în timpul condusului, consum, direcţie, emisii, frânare, restricţii copii, spaţiu de încărcare portbagaj, spaţiu interior, stabilitate – drum drept, stabilitate – în curbe, vizibilitate şi zgomot.
În total, au fost testate 773 de autoturisme produse de nume cunoscute, dintre care amintim de: Alfa Romeo (14 modele), Audi (45), BMW (54), Cadillac (2)m Chevrolet (11), Chrysler (3), Citroen (35), Corvette (1), Dacia (7), Daihatsu (6), Dodge (2), Fiat (23), Ford (37), Honda (18), Hyundai (22), Jaguar (4), Kia (17), Lancia (6), Mazda (34), Mercedes (46), Mitshubishi (18), Nissan (23), Opel (39), Peugeut (30), Porsche (3), Renault (48), Seat (16), Skoda (26), Subaru (9), Suzuki (11), Toyata (26), Volvo (16) şi Volswaggen (81).
Dacia, prima în topul frânelor
La capitolul frânare, în mod surprinzător, pe primul loc s-a clasat modelul Dacia Logan 1.5 dCi Laureate. Iată care a fost topul primelor zece la această ca