Prin urmare, cum cei mai multi nervi ti-i tocesti daca esti sofer, preferi adesea sa mergi pe jos. Pe unde, daca nu peste calea ferata, trecind de amintita bariera? Cind ploua e mai greu din cauza noroiului si a faptului ca mare parte din trotuare devin impracticabile, fiind acoperite de balti care se latesc pe zeci de metri patrati. Cu o luna in urma, drumurile m-au purtat printr-o zona pe care e mult mai bine sa o ocolesti daca nu ai o urgenta: am trecut peste bariera de la Tigarete. Stau pe aproape si, cind merg pe jos in oras, pe acolo sint nevoit sa o iau. Prefer insa varianta asta si insalubra, si neplacuta, ba chiar riscanta, pentru ca altfel, daca merg cu masina, am doua sanse din trei sa pierd jumatate de ceas asteptind sa treaca trenul si suportind consecintele aglomeratiei care in zona Dacia este regula. Sint doar vreo 200-300 de metri din intersectia Bisericii Sfintul Anton de Padova si pina la bariera cu pricina, dar acolo s-a concentrat tot ce are Iasul lui Gheorghe Nichita specific. Cine vrea sa faca analize, sa traga concluzii, acolo trebuie sa mearga, pentru ca si in aceste cartiere rupte de oras (Dacia, Alexandru) locuiesc mii si mii de oameni. Despre ce este vorba? Daca esti sofer, gropi in sosea. Zeci si zeci de gropi, de diferite marimi, forme, adincimi. Primaria catadicseste sa le astupe prin luna mai, incheie prin iunie si ele revin la suprafata, de parca ar fi in cealalta tabara politica. Periodic, in zona se sparge cite o conducta. Urmeza sapaturi si apoi alte cratere. Cine merge frecvent pe Soseaua Nationala stie despre ce vorbesc. Nu are rost sa mai spun ca nu mai este loc pentru masini, ca Primaria promite de la fostele alegeri nu stiu cite parcari subterane sau etajate in zona. Vorbe, acesta pare a fi singurul punct forte al edililor. Cum-necum, gasesti un loc'sor unde sa-ti plasezi masina. Dar: vine toamna, mai ploua, iarna aduce mizga s