Grupul Henkel a inregistrat o crestere de doua cifre atat a vanzarilor, cat si a profitului operational in cel de-al treilea trimestru al anului 2005.
Astfel, in trimestrul trei, Henkel a inregistrat o crestere a vanzarilor de 13,2%, pana la 3,140 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a crescut cu 17,7%, dupa recalcularea diferentelor de curs valutar.
Avand in vedere rata mai mica de impozitare, cu 25,5%, veniturile nete pe trimestrul trei, dupa deducerea dobanzilor, au ajuns la 195 de milioane de euro, cu 7,7% mai mari decat cifrele anului anterior.
"Sunt foarte multumit de rezultatele obtinute in cel de-al treilea trimestru si de faptul ca toate diviziile noastre au inregistrat performante foarte bune", a declarat Ulrich Lehner, presedinte al consiliului director Henkel.
"Am reusit sa acceleram substantial rata de crestere organica prin introducerea unor game de produse noi si prin extinderea in America de Nord si pe pietele in dezvoltare. Datorita acestei cresteri si faptului ca ea a fost insotita de o dezvoltare pozitiva a veniturilor in primele noua luni, putem confirma in acest moment previziunile pentru intregul an fiscal 2005", a adaugat Lehner.
Vanzarile diviziei detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei, dupa recalcularea diferentelor de curs valutar, au fost cu 11,2% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut.
O crestere organica a vanzarilor de 5,7% si preluarea diviziilor de la Clorox au fost principalii factori ce au contribuit la cresterea vanzarilor.
Vanzarile diviziei Cosmetice/ Produse de toaleta au sporit cu pana la 4,1%, dupa calcularea diferentelor de curs valutar.
Segmentul de produse pentru ingrijirea parului a inregistrat rezultate foarte bune, mai ales in Europa.
Vanzarile inregistrate in regiunea Europa/Afri