Strategie agresiva de asezare pe piata autohtona, acesta pare a fi elementul central in dezvoltarea locala a operatorului de cablu TV UPC Romania. Dupa ce a intrat puternic pe piata Internetului, operatorul se dezvolta in directia achizitiilor in lant care vizeaza operatori de cablu puternici in anumite regiuni ale tarii.
Astfel, UPC Romania a anuntat astazi finalizarea achizitionarii operatorului de cablu Minisat din Targoviste, judetul Dambovita. Prin aceasta achizitie, UPC�Romania adauga 28.000 de clienti la cei peste 1.300.000 de clienti pe care ii are in prezent.
Contactati de Wall-Street, oficialii UPC au declarat ca valoarea tranzactiei nu poate fi comunicata oficial, insa comparand alte 'dealuri' incheiate de companie in ultimii doi ani, putem estima aceasta intelegere la cateva milioane de euro.
Achizitia vine dupa ce anul trecut, UPC Romania a mai achizitionat un operator din Roman si anul trecut, alti doi operatori din Bacau.
"Achizitia Minisat face parte din strategia UPC Romania de a-si mentine pozitia de lider pe piata romaneasca de comunicatii prin cablu", se arata intr-un comunicat al UPC.
Cea mai importanta achizitie a fost Astral Telecom, o data cu alte 13 companii, in octombrie 2005. La 1 octombrie 2006, UPC Romania a anuntat finalizarea procesului de fuziune a companiei UPC Romania, prin absorbtie, cu societatile din grupul Astral.
UPC Romania a incheiat anul acesta procesul de preluarea a operatorul de televiziune prin satelit (DTH) Focus Sat, dupa ce anul trecut grupul de telecomunicatii american cumparase 50% din actiunile companiei.
Prezenta in Romania inca din 1992, compania UPC Romania a devenit cel mai puternic furnizor de televiziune, internet si telefonie, extinzandu-si constant gama serviciilor si produselor oferite, ca urmare a achizitionarii treptate a unor retele locale de comunicatii prin ca