Fostul fotbalist Gică Popescu, 43 de ani, care a investit alături de doi parteneri 10 mil. euro într-un centru comercial de tip bazar în apropiere de piaţa Rahova, inaugurat ieri, ar putea să-şi recupereze investiţia în şase ani, cu trei ani mai repede decât dezvoltatorii de malluri, bazându-se pe un model în care comercianţii de legume se intersectează cu magazine prezente şi în malluri.
"Înainte de a începe construcţia Doldora Bazaar, am solicitat realizarea unor studii de piaţă, care au arătat că în apropiere de complexul comercial locuiesc 160.000 de persoane", a declarat Popescu. Bazarul din Rahova ar putea aduce încasări de 150.000-160.000 de euro pe lună din chirii, în condiţiile în care suprafaţa centrului comercial a fost închiriată în proporţie de 90% de companii precum Murfatlar, Botinelli, Jolidon, Polisano, iar preţul unui stand (de 6,3 metri pătraţi) este de 190 de euro pe lună, potrivit informaţiilor oficialilor companiei Doldora Capital şi calculelor ZF.
Gică Popescu, ale cărui câştiguri din fotbal au fost estimate între 10 şi 20 de milioane de dolari, a dezvoltat acest proiect pe fostul teren de pe Calea Rahovei al fabricii de vopsea Fabryo Corporation în parteneriat cu alţi doi români, Marius Valentin Roateş (41 de ani) şi George Şaguna (38 de ani), ce deţin fiecare un pachet de 37,5% din acţiuni la compania Doldora Capital. Fostul fotbalist controlează 25% din firmă.
Conceptul care stă la baza acestui centru comercial, care va fi deschis în toate cele şapte zile din săptămână, este asemănător cu cel folosit de IDM, SIR sau Dragonul Roşu, diferenţa constând în faptul că vor exista atât magazine de haine, cât şi magazine cu produse alimentare, dar şi un spaţiu pentru mai multe tarabe.
Piaţa Rahova, în care se mai află mallul Liberty Center, este lipsită de centre comerciale precum IDM sau Sir, care se află în vestul Cap