Twitter ar putea lansa o aplicaţie dedicată muzicii spre sfârşitul acestei luni. Jurnaliştii CNet susţin acest lucru făcând referire la serviciul We Are Hunted care le permite utilizatorilor să descopere melodii şi artişti noi, achiziţionat anul trecut de compania din Silicon Valley.
Această aplicaţie va fi lansată pe dispozitivele cu iOS şi le va permite utilizatorilor să urmărească artiştii preferaţi şi cântecele favorite şi să le facă recomandări prietenilor.
Serviciul de music sharing Soundcloud ar avea foarte mult de câştigat de pe urma acestei aplicaţii deoarece ar sta la baza acesteia.
Membrii echipei We Are Hunted par să testeze deja presupusul serviciu Twitter. Aceştia postează tweeturi cu hashtag-ul #nowplaying de o lună.
Test#NowPlaying @whoisgambles - Safe Side ♪ soundcloud.com/whoisgambles/g… — Stephen Phillips (@huntedguy) February 2, 2013
Muzica aduce foarte mulţi utilizatori pe Twitter, şapte din top 10 cei mai urmăriţi utilizatori făcând parte din industria muzicală. Astfel, Justin Bieber are 35,9 milioane următori, Lady Gaga se laudă cu 35 de milioane, Katy Perry are 33,5 milioane iar Rihanna, 28,8 milioane.
Site-ul We Are Hunted a fost închis imediat după ce a fost cumpărat de Twitter. Acesta a fost fondat în Australia, în 2009, de către Stephen Philips, Richard Slatter şi Michael Doherty.
Phillips a declarat recent, pentru blogul Liisten, că anul 2013 va fi incredibil de important pentru Hunted. „Fie vom deveni unul dintre cele mai importante servicii muzicale din lume sau vom dispărea ca o notă de subsol în lunga istorie a startupurilor din această categorie”, a spus acesta.
Stephen Phillips a mai spus că echipa, formată în prezent de 10 persoane, lucrează la următoarea versiune a Hunted. „Cred că facem lucruri pe care nimeni nu le-a mai făcut până acum. Mă uit la datele pe care le-am