Consumul brut de publicitate tv pentru aceste produse a atins 116 milioane de euro, în primele opt luni ale anului, cu 53% mai mult faţă de anul trecut Publicitatea la detergenţii de rufe
Consumul brut de publicitate tv pentru aceste produse a atins 116 milioane de euro, în primele opt luni ale anului, cu 53% mai mult faţă de anul trecut
Publicitatea la detergenţii de rufe deţine aproape 4% din volumul brut total cheltuit de la începutul anului pe tv, presă şi radio. Procentele par să se refere la o piaţă mică. În realitate, concurenţa dintre mărci este dură şi formulele creative de comunicare ale fiecărui brand sunt atent elaborate.
Nu există telespectator să nu fi fost "atins" vreodată de un spot pentru detergenţii la rufe. Aceste produse s-au bucurat mereu de bugete generoase pentru promovare. Chiar dacă mesajele publicitare s-au aglomerat în ultimii trei ani prin apariţia de noi produse şi servicii, mărcile de detergenţi şi-au păstrat locul privilegiat fie în calupurile tv, fie în paginile publicaţiilor.
În primele opt luni ale acestui an, numărul inserţiilor publicitare pe tv, presă şi radio a fost de 43.101, cu 25% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Transformate în bani, la tarifele-listă (rate-card), inserţiile valorează 116,66 milioane de euro, potrivit monitorizărilor Alfa Cont. Volumul brut al investiţiilor publicitare a crescut cu 53% faţă de 2006.
Această sumă reprezintă 3,7% din volumul brut total cheltuit până acum pe tv, presă şi radio. Fireşte, mediul favorit pentru promovarea detergenţilor rămâne televiziunea. Consumul brut tv se ridică la 116 milioane de euro, în timp ce presa şi radiourile au atras reclame pentru detergenţi în valoare de 448.000 de euro, respectiv, 137.000 de mii de euro. Unde au făcut "spume" detergenţii?
Topul posturilor tv care au atras cele mai mari bugete este dominat de