De cateva zile, au inceput lucrarile de betonare a partii drepte a liniei de tramvai din zona Casei Dosoftei. Lucrarile sunt executate in vederea facilitarii circulatiei troleibuzelor. Costul lucrarii este evaluat la 5 miliarde lei, iar timpul in care va fi finalizata este apreciat la aproximativ o saptamana. Pentru inceput, Primaria a acordat suma de 1,5 miliarde lei, din care s-au procurat materialele necesare inceperii actiunii, urmand ca restul banilor sa fie repartizati esalonat pana la finalizarea lucrarilor. "Asa cum a fost stabilit in ultima sedinta de Consiliu Local, urmeaza sa incepem sa scoatem pavelele de pe linia de tramvai si sa betonam zona de sina respectiva. Acest lucru va face posibila circulatia noilor trasee de troleibuze. Deoarece nu exista fonduri suficiente, vom betona mai intai partea dreapta, urmand ca, pe viitor, cand Primaria va decide sa aloce noi fonduri, sa facem acelasi lucru si pe partea stanga a drumului. Pana acum am primit numai 1,5 miliarde lei din cele 5 miliarde necesare finalizarii lucrarii. Cu acesti bani am cumparat materiale. Deoarece sumele de bani disponibile de la bugetul local sunt reduse, iar lucrarea trebuie facuta, este posibil ca banii pe care-i vom primi de la municipalitate sa fie directionati spre achizitia de materiale, urmand ca plata manoperei sa fie facuta mai tarziu", a declarat Iulian Stoica, inginerul sef al Regiei Autonome pentru Transport in Comun Iasi.
Doriana SAMATARU
De cateva zile, au inceput lucrarile de betonare a partii drepte a liniei de tramvai din zona Casei Dosoftei. Lucrarile sunt executate in vederea facilitarii circulatiei troleibuzelor. Costul lucrarii este evaluat la 5 miliarde lei, iar timpul in care va fi finalizata este apreciat la aproximativ o saptamana. Pentru inceput, Primaria a acordat suma de 1,5 miliarde lei, din care s-au procurat materialele necesare inceperii