•Locatarii vor avea de acum inainte un birou special unde sa depuna plangerile impotriva propriilor administratori •Sunt vizati, in special, presedintii asociatiilor banuiti ca "baga" mana in banii locatarilor
Primarul Constantin Simirad a declarat ca pana la sfarsitul lunii, in cadrul municipalitatii, va fi infiintat un birou special care se va ocupa cu rezolvarea plangerilor depuse de locatari. Masura va fi luata in urma publicarii in Monitorul Oficial a ordonantei de guvern care prevede infiintarea unor astfel de birouri in cadrul primariilor care sa vina in ajutorul locatarilor.
In urma punerii in aplicare, viata administratorilor care nu-si "respecta" locatarii va deveni extrem de grea. "Noul departament se va ocupa efectiv de tot ceea ce tine de administratori si asociatii. Orice sesizare va fi consemnata, verificata si se vor lua masurile care se impun", a declarat Constantin Simirad.
Conducerea Regiei de Termoficare s-a aratat si ea multumita de noua ordonanta. "Este foarte bine ca se vor infiinta aceste birouri pentru locatari. Pana acum, locatarii se adresau la noi, iar regia, din cauza restrictiilor legislative, nu poate face mare lucru pentru a-i ajuta", a declarat purtatorul de cuvant al RADET, Vasile Enache.
Prin noua ordonanta se pare ca administratorii nu vor mai putea sa-si bata joc de interesele locatarilor.
Acestia, daca pana acum aveau vreo reclamatie impotriva propriilor administratori pe care ii banuiau de frauda sau alte nereguli, nu aveau unde sa se adreseze. In disperare de cauza, toate reclamatiile erau indreptate catre Primarie sau RADET, dar nu se primea nici un raspuns deoarece nu existau reglementari care sa permita implicarea activa a acestora in rezolvarea plangerilor.
Marius PILA
•Locatarii vor avea de acum inainte un birou special unde sa depuna plangerile impotriva propriilor ad