De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au inregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi in valoare de 15 milioane de lei.
„Datorita tehnologiilor de retargetare si profilare atat a site-urilor din retea cat si a vizitatorilor, Profitshare reuseste sa genereze volume de vanzari raportate la numar de clickuri cu eficienta cel putin dubla fata de retelele concurente. Aceasta tehnologie a fost dezvoltata in ultimii 4 ani si a reprezentat unul dintre principalele motoare de crestere a eMAG, cel mai mare retailer online, iar acum este pusa la dispozitia oricarui magazin online din Romania”, declara Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.
Cele mai vandute produse de Black Friday au fost cele din categoriile:
• IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice)
• moda (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte)
• carti
• ingrijire personala
Citeste si:Black Friday 2013: Flanco a facut publica lista ofertelor de Black FridayBlack Friday 2013: lista magazinelor care iau startul vineri la "sarbatoarea reducerilor"Sondaj Treeworks: 46% dintre tineri vor vizita site-urile pentru a evalua ofertele de Black Friday
• produse pentru copii
Cea mai mare comanda realizata pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost in valoare de 27.499 lei.
Vanzari de 260 milioane de lei
“Platforma Profitshare a generat pana in prezent vanzari de aproape 260 de milioane de lei. Estimam ca pana la finalul anului vom colabora cu peste 100 de magazine online“, spune Marius Pahomi.
Prin intermediul Profitshare, aproape un million de posibili cumparatori au vizitat magazinele din retea. “Mai important decat valoarea vanzarilor generate este procentul mare de clienti noi, afla