Este unul dintre cei mai talentaţi piloţi din România, acesta concurând în Campionatul Naţional de Raliuri, dar şi în Campionatul de Viteză pe Traseu Montan.
Pilotul Manu Mihalache a fost cucerit de sporturile cu motor încă de la o vârstă fragedă, pasiunea pentru automobilism fiind dobândită de la tatăl său. „De mic copil mi-am dorit să practic acest sport.
Pe la şapte, opt ani, tata mă ducea la competiţiile de profil din Braşov şi mi-a plăcut foarte tare ceea ce am văzut. Am început să practic acest sport abia în anul 2000. Mi-am propus să-mi întemeiez o familie şi abia apoi să mă ocup de pasiunea mea", a povestit Mihalache.
În 2000, pilotul braşovean a participat la două etape de VTM, cu un Volkswagen de împrumut. Apoi, după ce a luat „microbul", Manu Mihalache a participat constant în Campionatul Naţional de Raliuri, dar a luat parte şi la probele de viteză în coastă. „La început anilor 2000, competiţia nu era atât de acerbă, întrucât eram puţini piloţi în Campionatul Naţional.
Însă, din 2008, prin înscrierea în competiţia internă a unor piloţi precum Gergo Szabo sau Jarko Miettinen, nivelul întrecerii a crescut foarte mult, iar lupta este tot mai strânsă. Suntem rivali doar în campionat. În afara concursului suntem foarte buni prieteni", a mărturisit pilotul.
În 2004 a vrut să renunţe
Mihalache şi-a făcut debutul în Campionatul Naţional de Raliuri alături de Călin Manitiu, aceştia reuşind să câştige un merituos loc IV în Raliul Harghitei. În 2002, pilotul a ocupat locul VII în clasamentul general la Raliul Braşovului şi locul II la clasa A2.
Anul 2003 a fost unul de succes pentru Manu Mihalache, acesta ocupând locul nouă în clasamentul general, locul şase la grupa A şi locul trei la clasa A8. Cel mai bun rezultat al anului a fost obţinut la Raliul României, etapa din Campionatul European, unde s-a clasat al t