Felix TataruFoto: Rompres
Felix Tataru este presedintele Agentiei GMP Advertising. Dupa ardeiul iute de pe afise, dupa 322 de la referendum, a venit rindul lui „Hai sa facem curatenie”. Evident, printre aceeasi 322. Cum Televiziunea si Radioul public au cam boicotat referendumul, Felix Tataru a fost obligat sa gaseasca alte formule de comunicare.
„Buna ziua, sint Traian Basescu, presedintele Romaniei”, este noutatea lansata pe piata anul acesta. Anunta ea o revolutie a comapaniilor electorale? Ne spune chiar Felix Tataru intr-un interviu pentru HotNews.ro. Ne spune pe scurt pentru ca e „prins peste cap” si, evident, nu spune ce pregateste.
Reporter: De abia acum, din momentul acestei „gaselnite” cu telefonul, pare ca incepe campania. Nu e cam tirziu?
Felix Tataru: Nu stiu, ideea a venit pentru ca nu am avut alte canale de comunicare, vedeti ca mediile tv si radio sint blocate.
Reporter: Campania e moale, atit a lui Traian Basescu, cit si a PD-ului, nu vedem nimic din ceea ce stiam ca este o campanie, nici ca atmosfera, nici ca metode. Este o strategie sau pur si simplu s-a pierdut startul?
Felix Tataru: Cred ca politicienii culeg ce au semnat. Si ca dezgustul isi spune cuvintul pe buna dreptate. De aici dezinteresul evident din partea publicului. Orice campanie se face pe o stare de sprirt si un oarecare interes. Daca el nu exista, e foarte greu sa penetrezi. In plus, sa nu uitam scorurile din Europa la alegeri similare cu ale noastre, foarte scazute.
Reporter: Linia telefonica nu e gratuita. De ce?
Felix Tataru: De ce ar fi? Credeti ca motivul pentru care nu ai suna este unul financiar? Nu cred. Pe de alta parte, e vorba de bugetul avut la dispozitie.
Reporter: Cam de ce suma este vorba?
Felix Tataru: Citeva mii deuro, iar aplicatia a fost dezvoltata de Ines.
Reporter: De