News Corporation, consortiul media detinut de miliardarul Rupert Murdoch, negociaza mai nou cu Microsoft pentru lansarea unei oferte comune de preluare a Yahoo!, scrie Reuters, citand surse din piata. Anterior si tot pe surse, presa a relatat despre un posibil acord intre News Corporation si Yahoo!. Intre timp, Yahoo! a anuntat miercuri dimineata intentia de a testa serviciul AdSense de la Google in cadrul motorului propriu de cautare si, potrivit Reuters, ar fi aproape de o fuziune cu divizia AOL a Time Warner.
Yahoo! a anuntat miercurica va incepe un test limitat a serviciului AdSense de la Google in cadrul motorului propriu de cautare, care va adauga practic reclame Google la rezultatele motorului de cautare Yahoo!. Conform Yahoo!, testul va dura numai doua saptamani si nu se va aplica decat traficului obtinut de yahoo.com in Statele Unite si va fi limitat la maxim 3% din cautarile pe Yahoo!.
Citand informatii aparute tot pe surse miercuri pe Wall Street Journal, Reuters titreaza ca Yahoo! si Time Warner sunt aproape de finalizarea unui acord prin care divizia AOL, exceptand operatiunile de acces la internet prin dial-up, va fuziona cu Yahoo!.
Yahoo! ar urma sa primeasca bani cash de la Time Warner in schimbul a 20% din actiunile noii companii create.
De cealalta parte, Microsoft incearca o noua abordare a planului de achizitie Yahoo! negociind cu News Corporation, consortiul media al miliardarului Rupert Murdoch, care editeaza si Wall Street Journal (WSJ), o modalitate de a lansa o oferta comuna pentru preluarea Yahoo!. Surse citate de WSJ sustin ca nu s-a ajuns inca la un acord, dar ca discutiile sunt "serioase".
Potrivit The New York Times, un astfel de acord ar aduce impreuna site-ul de socializare online MySpace al News Corp, motorul de cautare MSN al Microsoft si Yahoo!, fapt care ar schimba complet fata