Retailerul de electronice si electrocasnice Domo estimeaza cresteri ale vanzarilor de 15-20% in perioada sarbatorilor pascale.
"Avand in vedere ca reteaua Domo s-a dezvoltat, atat ca numar de magazine, cat si ca gama de produse, ne asteptam ca vanzarile din perioada Pastelui pentru acest an sa fie mai mari decat cele de anul trecut. Estimam cresteri de 15-20%," au declarat pentru Wall-Street reprezentantii companiei.
Oficialii Domo se asteapta la o evolutie a vanzarilor la produsele stil gadget, care se pot constitui intr-un cadou placut si util. De asemenea, categoria IT&C va evolua destul de bine, dar si electrocasnicele, mici si mari, utile in aceasta perioada, afirma Simona Vlad, PR Specialist in cadrul Domo. "Cu totii dorim sa ne innoim de Paste, asa ca daca e sa ne luam dupa anul trecut, vom avea creseri si pe segmentul aparatura video si audio," adauga aceasta.
Potrivit companiei, evolutia vanzarilor in primul trimestru al anului a fost "una fireasca". "Trebuie sa tinem cont ca retailul de electronice si electrocasnice are perioade de varf (cum sunt sarbatorile de iarna), urmare firesc, de perioade in care vanzarile stagneaza. E vorba de o sezonalitate a pietei, pe care ne-am straduit sa o contracaram prin oferte atractive adresate clientilor nostri. Am avut numeroase promotii: reduceri din toata inima, TVA free sau zile de reduceri masive la anumite magazine. Am reusit sa ne indeplinim obiectivele de vanzari pentru primul trimestru al lui 2006," apreciaza reprezentanta Domo.
De la inceputul acestui an Domo a inaugurat in total cinci magazine, investitiile totale ale companiei in noi spatii comerciale ridicandu-se, in primele doua luni ale anului, la aproximativ 2.000.000 de euro.
Domo a deschis luna trecuta si primul magazin din afara tarii, in Bulgaria, in cadrul hypermarketului Kaufland din orasul Plovdiv. Magazinul are o supraf