Sursa foto: Alexandru Hojda/ Mediafax
Meciul difuzat aseară de Antena 1 este cel mai urmărit din acest an. Mai mult, cu rezultatele de audiență de aseară, partida se înscrie în top 10 ale celor mai urmărite meciuri ale selecționatei din ultimii zece ani.
Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor de pe intervalul meciului.
NAȚIONAL.Partida de pe Antena 1 a atras 4,4 milioane de telespectatori din întreaga țară și o uriașă cotă de piață de 40%. Suleyman nu a avut nicio șansă în fața meciului. Kanal D s-a situat pe locul al doilea cu o audiență de aproape trei ori mai mică decât cea a Antenei. Pro TV, care a preferat să dea un film artistic în locul Master Chef – Proba celebrității, a ocupat locul al treilea cu o medie de 858.000 de telespectatori.
URBAN. Partida dintre România și Grecia a înregistrat, la orașe, o medie de 2,5 milioane de telespectatori în fiecare minut, la o distanță considerabilă de Kanal D, aflat pe locul al doilea. Pro TV a avut 448.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Antena 1 a avut 1,2 milioane de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, de trei ori peste Kanal D, care a avut 386.000 de telespectatori.
Turul dintre Grecia și România, difuzat vineri de România, a fost urmărit de 3,2 milioane de români în fiecare minut, dintre care 1,9 milioane erau de la orașe, după cum paginademedia.ro a scris AICI.
Cele mai vizionate meciuri ale României, din ultimii 10 ani, AICI. Sursa foto: Alexandru Hojda/ Mediafax
Meciul difuzat aseară de Antena 1 este cel mai urmărit din acest an. Mai mult, cu rezultatele de audiență de aseară, partida se înscrie în top 10 ale celor mai urmărite meciuri ale selecționatei din ultimii zece ani.
Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor de pe intervalul meciului.
NAȚIONAL.Partida de pe Antena 1 a atras 4,4 milioane de telespectatori din întreaga țară și o uriașă cot