Noua campanie de imagine se axează pe mesajul "Gândim la fel", fiind însoţit de noi produse şi servicii. Noul logo al BCR a fost lansat ieri la Bucureşti pe o ploaie torenţială. Pentru Noua campanie de imagine se axează pe mesajul "Gândim la fel", fiind însoţit de noi produse şi servicii.
Noul logo al BCR a fost lansat ieri la Bucureşti pe o ploaie torenţială. Pentru construcţia identităţii vizuale, s-au cheltuit trei milioane de euro. Noua grafică atrage atenţia prin alăturarea cunoscutului "S" roşu la albastrul BCR, care reprezintă simbolul tradiţional al băncilor de economii aparţinând Erste Bank. Chiar dacă logoul a adoptat şi simbolul economisirii, primele servicii lansate se axează pe creditare.
Noua siglă, care a adoptat şi elementele de identitate vizuală ale grupului-mamă - respectiv grafica şi culorile brandului Erste Bank - se doreşte a fi un atestat al integrării BCR în familia grupului austriac. Potrivit preşedintelui executiv al BCR, Nicolae Dănilă, modificările aduse indentităţii vizuale a BCR "au costat trei milioane de euro, sumă care nu este foarte mare", mai ales dacă avem în vedere campania care va urma acesteia.
Odată cu lansarea noului logo a demarat şi noua campanie de imagine a băncii, mesajul care se doreşte a ajunge la consumatori şi la public fiind "Gândim la fel". Acest mesaj, spune Dănilă, subliniază orientarea BCR de a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor şi de a armoniza scopurile comune ale celor două părţi, care chiar dacă sunt diferite, au în comun dorinţa pentru o viaţă mai bună. Practic, banca va lansa, începând cu această lună, o serie de noi produse şi servicii, menite să dovedească faptul că "gândeşte la fel" cu clienţii săi.
Astfel, vor fi lansate "Centrele imobiliare retail", destinate finanţării investiţiilor imobiliare ale persoanelor fizice şi noi pachete de produse şi servicii asoc