65% dintre Europeni au acces la Internet si petrec, in medie, aproape 15 ore pe saptamana online, arata un ultima editie a studiului Mediascope Europe referitor la obiceiurile de consum media ale europenilor, prezentat in cadrul Congresului Interact, organizat de IAB Europe la Barcelona. Studiul arata intre altele ca mediul online devine mediul cu a doua cea mai mare rata de pentrare in Europa, dupa televiziune, ca peste 90% dintre europeni citesc stiri online, ca 51 milioane de europeni folosesc tablete pentru a accesa Internetul, iar timpul petrecut online se apropie de cel pe care europenii il petrec in fata televizorului.
Prezentarea studiului Mediascope la Interact Barcelona 2012:
Studiul Mediascope Europe, este realizat de IAB Europe si urmareste sa identifice felul cum se schimba obiceiurile de consum media ale europenilor si evolutia mediilor online emergente. A fost realizat, in luna februarie, in 28 de tari, dintre care 13 - inclusiv Romania - au fost incluse in premiera in aceasta analiza. Studiul se bazeaza pe un total de 50.000 de interviuri realizate in tarile participante, iar metodologia include un studiu Omnibus si o cercetare online.Datele prezentate in cadrul congresului de la Barcelona sunt valabile pentru intreaga Europa, informatiile pentru fiecare piata in parte urmand sa fie anuntate separat. Datele pentru Romania vor fi anuntate pe 19 iunieTarile incluse in studiu: Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Marea Britanie, Irlanda, Olanda, Belgia, Germania, Franta, Spania, Portugalia, Italia, Austria, Elvetia, Slovenia, Croatia, Ungaria, Serbia, Grecia, Bulgaria, Turcia, Romania, Slovacia, Republica Ceha, Polonia, Ucraina, Rusia
Ce spune studiul Mediascope Europe
Accesul europenilor la diverse dispozitive
62% dintre gospodariile europene detin un desktop, 56% - un laptop si 13% - un netbook(p