Pentru ca piata de comert electronic IT&C sa creasca in directia corecta si in contextul crizei economice actuale, liveMag.ro, cel mai bun start-up desemnat la gala premilor eCommerce 2009, vrea sa educe clientii si sa impulsioneze, astfel, vanzarile realizate in domeniu.
liveMag.ro vrea sa creasca standardele si piata de eCommerce locala. “Noi ne concentram pe piata de online, vrem sa educam utilizatorul si nu sa ne adaptam cerintelor sale actuale de a cumpara dintr-un magazin offline”, a declarat Alexandru Circei (foto), fondator al magazinului.
La lansarea magazinului, managerii liveMag.ro isi propuneau sa ajunga printre primii cinci jucatori de pe piata de comert online IT&C din Romania.
Cu toate acestea, compania va ajunge la o cifra de afaceri de circa 2 milioane euro la finalul anului, iar eMag, liderul pietei de comert electronic, la aproximativ 66 milioane euro.
In plus, in urma cu cateva saptamani, eMag anunta ca vrea sa atace si segmentul offline si sa devina numarul unu in retailul electro IT. Fata de aceste declaratii, Circei nu poate spune decat ca este un avantaj faptul ca eMag se va concentra si pe piata traditionala IT&C.
“eCommerce inseamna sa comanzi online. De exemplu, in Germania, o data facuta o comanda de la un magazin online, produsul iti ajunge la usa, nemaifiind nevoie de confirmare telefonica sau verificarea produsului la sediu. Pot spune ca este un avantaj pentru noi ca eMag se va concentra si pe piata de retail traditional IT&C, si nu si pe cea pur eCommerce”, afirma Circei.
Totodata, el crede ca obiectivele liveMag si eMag sunt diferite - “noi vrem sa crestem si sa educam piata de eCommerce din Romania in directia corecta.
Planul de dezvoltare al companiei este pe termen lung. liveMag.ro se afla intr-un proces de creare a unui brand in care cumparatorul sa aiba incredere in ceea ce cumpara. @N_P