Liviu Ion, 45 de ani, care în ultimii şase ani a ocupat funcţia de director de comunicare al Group Renault România, a fost promovat ca director al Centrului de Studii de Piaţă şI Produs.
Divizia reprezintă structura de market intelligence a Renault, care este responsabilă de studierea dinamicii pieţei, a clienţilor şi a imaginii mărcilor la nivelul regiunii Euromed (Africa de Nord şi Europa de Est). Funcţia de director executive de comunicare va fi preluată de Anca Oreviceanu, care până în prezent a condus departamentul de comunicare al RTR.
Aceasta este cea de-a treia promovare a unui director român a Renault, după ce anul trecut Mihai Bordeanu a preluat funcţia de director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România, iar în toamnă Sorin Buşe a devenit noul director general al Renault Technologie Roumanie, ambii prelând posturile de la executive francezi. Liviu Ion trece astfel de la comunicarea naţională la cercetare la scară regională. Ion a fost primul director de comunicare român după preluarea Dacia de către Renault în 1999, acum fiind şI primul român din carul Centrului de Studii din Bucureşti creat în 2006. În timpul mandatului său Dacia a lansat toate cele şase modele din gama Logan.
"Studiile de acest gen, pe care le fac toate firmele din auto, contribuie la definirea viitoarelor produse. Cu cât cunoşti mai bine valorile, preferinţele, aspiraţiile clienţilor, cu atât le poţi oferi produse pe masură", a spus Liviu Ion"
Până acum Direcţia de Cunoaştere a Clientului a avut o contribuşie bună la "întâlnirea" gamei Dacia cu targetul: atât Logan, cât şi Sandero şi recent Duster au vânzări ridicate, nu numai în România, ci pe zeci de pieşe, unele dintre ele, Germania şi Franţa, având clienţi printre cei mai exigenţi.
Liviu Ion, 45 de ani, care în ultimii şase ani a ocupat funcţia de director de