Inca din vara anului trecut, John Perez (dez)informa mass-media cu o promisiune care a facut inconjurul Romaniei: "In doua-trei saptamani, trei modele ARO Crosslander cu motorizare Ford vor pleca de la ARO in SUA pentru omologare".
Ei bine, dupa mai mult de doua luni, doua modele ARO Crosslander plecau de la ARO, dar nu in SUA, ci in Italia, pentru dotarea acestora cu instalatii de aer conditionat. Una dintre masinile ARO a ramas sechestrata in Italia cateva saptamani, pentru achitarea sumei de... 50.000 euro reprezentand contravaloarea celor doua instalatii de climatizare instalate pe cele doua modele.
Cel de-al doilea model ARO Crosslander, plecat din Italia spre Germania, a ramas in pana pe drum. Nici pana azi nu se stie cu siguranta ce s-a mai intamplat cu cele doua masini. Cert este ca, dupa aproape un an, Perez a inceput sa se laude cu trecerea testelor.
Si, tot dupa aproape un an, alte trei modele ARO Crosslander vor lua iarasi drumul Americii, dar nu pentru a fi omologate, ci pentru a fi prezentate celor... 150 de dealeri americani invocati de John Perez in cadrul ultimelor intalniri cu presa.
Prima destinatie va fi Germania, de unde vor fi imbarcate pe o nava ce le va duce in SUA, spre a le fi prezentate celor 150 de dealeri identificati de Perez in SUA, carora le-au fost incasate sume importante de dolari, fara insa a fi avut ocazia sa pipaie macar un ARO.
Inca din vara anului trecut, John Perez (dez)informa mass-media cu o promisiune care a facut inconjurul Romaniei: "In doua-trei saptamani, trei modele ARO Crosslander cu motorizare Ford vor pleca de la ARO in SUA pentru omologare".
Ei bine, dupa mai mult de doua luni, doua modele ARO Crosslander plecau de la ARO, dar nu in SUA, ci in Italia, pentru dotarea acestora cu instalatii de aer conditionat. Una dintre masinile ARO a ramas sechestrata