Pentru sefii Primariei, refacerea soselelor din Iasi nu face nici cit o ceapa degerata. In timp ce la sectiunea "Investitii", la drumuri a fost prevazuta suma de 30 miliarde lei, au decis sa "investeasca" mai mult de 30 miliarde lei in confortul propriilor salariati. Doua rinduri de haine de "reprezentare", masa calda zilnica, premiu pentru venirea din concediu, dar si bonusuri de sute de euro pentru nou-nascutii din familiile functionarilor. Pentru acest an, sefii Primariei au prins in buget 160 miliarde lei pentru tot ceea ce inseamna reparatii si modernizari ale strazilor. Din aceasta suma, doar 30 miliarde lei au fost alocate pentru strazi intregi. Adica pentru lucrari capitale la drumuri. Restul se duc pe clasicele plombari, mici covoare asfaltice, si pe marcajele stradale. Acum, strazile din Iasi sint pline de gropi. Mari, mici, adinci, intinse, pe centru, linga bordura sau linga sinele de tramvai. Primaria nu mai este singurul "proprietar" al acestora. O parte se afla in administrarea Directiei de Drumuri si Poduri. Cele mai afectate strazi sint cele care se gasesc pe traseul drumurilor nationale care traverseaza Iasul. Tot bulevardul Tudor Vladimirescu, Canta, Nicolae Iorga, zona Garii au fost transformate in adevarate curse cu obstacole pentru soferi. Practic, DN 24 (Bucium, Baza III, soseaua Chisinaului, Tudor Vladimirescu, Podu de Fier, CA Rosetti) si DN 28 (Pacurari, Moara de Foc, Silvestru, Gara, N. Iorga, Tesatura, Calea Chisinaului, Tomesti) au devenit spaima soferilor. Sefii Primariei s-au declarat neputinciosi in repararea acestor strazi, dar au gasit de cuviinta sa mai arate o data cui revine aceasta responsabilitate. "Drum aflat in administrarea Guvernului", sta scris pe un baner din intersectia de la Podu de Fier. "A fost o campanie de informare. Noi nu putem investi nici un leu pe aceste drumuri si era normal ca lumea sa stie cine ar trebui sa le