Safety Broker, un jucător de top cinci din piaţa brokerajului în asigurări cu capital românesc, şi-a bugetat o creştere cu 20% a primelor intermediate anul acesta şi ţinteşte primul loc din piaţă până în 2016, mizând pe vânzările de poliţe corporate şi pe asigurările online.
Safety a încheiat anul trecut pe locul patru, cu prime intermediate de peste 36 mil. euro.
„Suntem deja compania de brokeraj cu cele mai mari venituri din comisioane. Planul este ca în trei ani să ocupăm prima poziţie din piaţă după nivelul primelor intermediate. Am creat un departament corporate pentru a accelera vânzările pe acest segment. Mizăm şi pe vânzările de poliţe online“, a declarat Viorel Vasile, directorul general al Safety Broker.
Compania a intermediat în primele două luni din 2013 prime de aproximativ 4 mil. euro, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările de poliţe către clienţii persoane fizice reprezintă peste două treimi din total, dar oficialii Safety afirmă că în următorii ani vor ca businessul corporate să devin mai vizibil.
Safety a intrat în ultimii ani în liga mare a brokerilor prin extinderea agresivă a reţelei teritoriale în franciză. Brokerul are zece birouri proprii în Bucureşti şi câteva oraşe mari, în timp ce alte 140 de agenţii au fost deschise de parteneri în sistem de franciză.
Circa 60% din primele intermediate de Safety sunt aferente poliţelor RCA, în timp ce poliţele Casco reprezintă un sfert din business. „Nu vrem să depăşim pragul de 60% la RCA“, a precizat Vasile. El spune că încearcă să mute businessul de auto spre Casco, chiar dacă aici comisioanele încasate de la asigurători sunt mai mici.
Comisioanele din vânzarea unei poliţe RCA ajung până la 25-30% din tarif, în timp ce la asigurările Casco brokerul primeşte 15-20%.
Brokerii de asigurări au devenit tot mai vizibili în ultimii