Constructorii care s-au ocupat de asfaltări la Ploiești au ținut neapărat să-și lase amprenta. După ce au terminat de turnat asfaltul, drumarii fie au ridicat, fie au lăsat gurile de canal, care s-au transformat în adevărate capcane pentru șoferii ploieșteni.
Străzi precum Tunari, Padina, Mărășești, Jupiter, Tudor Vladimirescu sau Muscel este mai bine să le evitați dacă sunteți conducători-auto! Nu de alta, dar aveți toate șansele să vă rupeți mașinile din cauza gurilor de canalizare care nu au fost aduse la același nivel cu carosabilul, în prezent fiind ori prea ridicate, ori lăsate. Dacă pe unele șoferii mai reușesc să le ocolească făcând un adevărat slalom, altele sunt atât de apropiate încât nu au cum să le fenteze. „Atunci când plouă este cel mai rău pe străzile unde gurile de canalizare sunt lăsate pentru că se umplu cu apă și nu le mai vezi ca să le ocolești. Eu mi-am avariat bara din față, baia de ulei în gropile astea. Ar trebui să-i dau în judecată pe cei de la Primărie sau pe cei care au făcut asfaltările, dar depind de mașină și nu am timp de pierdut prin tribunale. Iar în cazul meu sunt și alții, iar ei profită de asta", ne-a declarat Nicoleta Barac, taximetristă în Ploiești. Constructorii cu care Primăria Ploiești are contracte în reabilitarea și modernizarea infrastructurii rutiere se ascund în spatele termenelor de finalizare. „Acolo unde mai sunt aceste probleme nu este turnat stratul de uzură. Pa strada Padina este o situație specială, pentru că acolo contructorul care a realizat trotuarele a greșit proiectul, le-a supraînălțat. Acum așteptăm să finalizeze reparațiile, să fie montate bordurile ca să putem turna ultimul strat. Dar, spre exemplu pe strada Mărășești unde am finalizat lucrările, totul este nivelat", ne-a asigurat Silviu Popescu, director tehnic al firmei Coni, una dintre societățile care se ocupă de reabilitarea străzilor din Pl