Consilierul local municipal Constantin Ionescu, vicepreşedinte al Uniunii Asociaţiilor de Proprietari Buzău, propune un nou regulament menit să facă ordine în ceea ce priveşte atestarea celor care se doresc administratori de imobile.
În acest sens, consilierul municipal Constantin Ionescu a depus deja la Primărie propunerea proiectului de hotărâre intitulat sugestiv „Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenului de atestare a persoanelor fizice în vederea ocupării funcţiei de administrator de imobile”, în vederea supunerii spre dezbatere publică şi însuşire, pentru a putea fi prezentat Consiliului Local Municipal Buzău.
„Am în vedere, prin acest regulament, îmbunătăţirea activităţii administratorilor din cadrul tuturor asociaţiilor de proprietari, eliminării abuzurilor unor persoane ce deţin această funcţie, cât şi a stabili condiţiile celor ce doresc să obţină un atestat de administrator. Aştept orice propunere venită din partea preşedinţilor de asociaţii de proprietari, proprietarilor din cadrul asociaţiilor, pentru a putea găsi forma cea mai bună şi utilă pentru o funcţionare corectă la toate asociaţiile de proprietari din Municipiul Buzău, în folosul cetăţenilor”, a precizat Constantin Ionescu, consilier municipal din partea PNL.
Anul trecut, Constantin Ionescu a reuşit să reglementeze modul de facturare a energiei termice pentru consumatorii din municipiul Buzău care utilizează repartitoare de consum.