De câteva săptămâni, Consiliul Judeţean Braşov a pus la dispoziţia cetăţenilor două info-chioşcuri, cu rolul de informare asupra stadiului în care se află documentele depuse în această instituţie. Cei care vor să îşi caute diferite documente depuse la CJ trebuie doar să tasteze numărul de înregistrare şi data la care a fost depus documentul şi vor fi afişate pe ecran informaţiile existente. Unul dintre info-chioşcuri se află în sediul CJ la intrarea dinspre Liceul Unirea, iar al doilea, la Serviciul Urbanism, în clădirea administrativă a Muzeului de Istorie Braşov.
„La acest moment, se poate afla la ce serviciu din cadrul Consiliului Judeţean se află un anumit document depus, iar dacă a fost finalizat, solicitantul este anunţat că poate fi ridicat documentul de la Registratura instituţiei. Sperăm că în acest fel reuşim să venim cu mai multă promptitudine în ajutorul braşovenilor. Mai mult, în perioada următoare dorim să poată fi accesate şi alte aplicaţii, cum ar fi site-ul Consiliului Judeţean, precum şi diverse informaţii despre CJ şi instituţiile aflate în subordine”, ne-a explicat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu. De câteva săptămâni, Consiliul Judeţean Braşov a pus la dispoziţia cetăţenilor două info-chioşcuri, cu rolul de informare asupra stadiului în care se află documentele depuse în această instituţie. Cei care vor să îşi caute diferite documente depuse la CJ trebuie doar să tasteze numărul de înregistrare şi data la care a fost depus documentul şi vor fi afişate pe ecran informaţiile existente. Unul dintre info-chioşcuri se află în sediul CJ la intrarea dinspre Liceul Unirea, iar al doilea, la Serviciul Urbanism, în clădirea administrativă a Muzeului de Istorie Braşov.
„La acest moment, se poate afla la ce serviciu din cadrul Consiliului Judeţean se află un anumit document depus, iar dacă a fost finalizat, solicitan