“Noua agentie de presa isi propune sa ofere produse foarte usor de folosit, cu un continut personalizat (…) Pornind de la ideea ca in fiecare zi in jurul nostru se intampla o multime de lucruri si ca suntem intr-o perioada plina de evenimente, ne-am propus sa le scoatem in evidenta pe cele cateva care au potentialul de a deveni evenimente cu impact asupra publicului, asupra pietei,
asupra fiecarui cetatean”, a spus directorul general al NewsIn, Andreea Rosca, in discursul de prezentare a noii agentii de presa.
Cu o redactie formata din circa 50 de jurnalisti si propunindu-si sa difuzeze circa 200 de stiri pe zi, NewsIn doreste sa se transforme intr-o “fabrica de continut”, bazata pe principiile jurnalismului profesionist.
“Nu vrem totusi sa raminem o simpla agentie ce ofera informatii neutre, incolore, ci - bazindu-ne pe discernamint - sa devenim o agentie de atitudine, fara culoare politica insa”, a declarat si Valeria Dorneanu, noul redactor sef al agentiei de presa.
Pina in luna septembrie, NewsIn este un serviciu fara plata, furnizand informatii 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana, structurate pe patru domenii: Politic, Economic, Justitie-Interne-Eveniment si Externe-Integrare.
Acestora li se adauga serviciile NewsIn Agenda, un calendar interactiv al evenimentelor aflate in desfasurare si al acelora previzibile; NewsIn FotoEvents, care cuprinde un flux zilnic de fotografie si o arhiva fotografica a evenimentelor recente; si NewsIn Agora, un flux de comunicate prin intermediul carora partenerii agentiei pot anunta evenimentele importante.
Din toamna, odata cu introducerea serviciilor platite, NewsIn urmeaza sa lanseze produse noi - un serviciu de informatii video, continut specializat pentru site-uri sau un department de print media (publicatii business-to-business).
Produsele s