Piesa de rezistenţă Mitsubishi de la Geneva o constituie primul “Sport Utility Hybrid Truck”, studiul GR-HEV Concept fiind un pick-up hibrid diesel cu un design al benei ce aminteşte de legendarul Chevrolet El Camino al anilor ’70.
Partea termică a ansamblului hibrid o constituie unitatea “clean diesel” de 2.5 litri DiD ce lucrează în complicitate cu un motor electric poziţionat frontal menit a eficientiza consumul pick-up-ului ce poate căra pasageri şi încărcături însumând o tonă. Şi nu e puţin lucru, emisiile Mitsubishi GR-HEV Concept limitându-se la doar 149 grame CO2 la km.
Rivalul Ford Ranger este un tot teren cu o caroserie atipică. Vopseaua argintiu-metalizată, pusă impecabil în evidenţă de liniile angulare, aseamănă GR-HEV cu o sculptură dinamică din metal lichid.
Blocurile optice ce amană o lumină albastră glaciară au un desen interior aparte, acestea integrând stilistic şi futurista grilă a radiatorului. Stopurile în schimb sunt abia schiţate sub forma unei panglici ondulate de LED-uri roşii ce par a se scurge discret sub maşină, de pe bara posterioară.
În spatele cabinei duble, croiul platformei acoperite cu striaţii aminteşte de revoluţionarul design al Chevrolet-ului El Camino. Astfel, tăietura lunetei este oblică şi vine aproape în continuarea muchiei laterale a suprafeţei ce străjuieşte suprafaţa de încărcare.
Consola spate extrem de alungită face contrast cu puntea frontală montată în poziţie avansată. Unghiul de degajare posterior rivalizează fără probleme cu capacităţile de trecere a off-roaderelor veritabile.
Jantele stilizate în trei spiţe duble, finisate în crom strălucitor, adaugă un plus de şarm exoticului GR-HEV.
Legat de capitolul tehnic, tehnologia 4WD de la Mitsubishi GR-HEV include S-AWC.
(Super All Wheel Control), adică un sistem electronic ce integrează controlul dinamic pentru a furniza stabilitat